Hidraulika HVLP
2024.10.15.
Új Kenőanyag a kínálatban
cikkszám: 004904
cikkszám: 004904
A kiszállítás 55 000Ft felett INGYENES
A Motul 4100 Turbolight 10W-40 Technosynthese ® szintetikus kenőanyagot kifejezetten nagy teljesítményű és legújabb autókhoz tervezték, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorokkal, szívó vagy turbófeltöltéssel, közvet... tovább...
A Motul 4100 Turbolight 10W-40 Technosynthese ® szintetikus kenőanyagot kifejezetten nagy teljesítményű és legújabb autókhoz tervezték, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorokkal, szívó vagy turbófeltöltéssel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel, karburátorral vagy befecskendezéssel, katalizátorral vagy anélkül.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal. Az ACEA B4 teljesítménye kiemelkedő detergens/diszpergáló hatást és a közvetlen befecskendezéses dízelmotorok által termelt korom miatt jobb viszkozitásemelkedés-ellenállást igényel (kivéve a VAG (VW, Audi, Skoda és Seat) pdtdi motorokat, amelyek MOTUL SPECIFIC 505 01 5W-40-et igényelnek).
Az API SN szabvány szigorúbb, mint az API SM az öregedési ellenállás tekintetében (az átlagos leeresztési időköz megnövekedett),
olyan oxidációgátló tulajdonságokat igényel, amelyek állandó viszkozitást biztosítanak, elkerülve az iszaposodást és a lerakódásokat a forgattyúsházban, kopásgátlást.
tulajdonságok és diszpergáló hatás, valamint üzemanyag-fogyasztási előnyök.
Az MB 229.3 szabvány szigorúbb, mint a 229.1 szabvány az öregedésállóság (meghosszabbított olajcsere-intervallum: fedélzeti számítógépen) és az üzemanyag-fogyasztási teljesítmény tekintetében: 1,2%-os üzemanyag-fogyasztási javulás a 15W-40-es referenciaolajhoz képest. Az MB 229.3 szabvány a legtöbb MERCEDES benzinmotorra és a legtöbb MERCEDES dízelmotorra vonatkozik, DPF (dízel részecskeszűrő) nélkül.
A RENAULT kifejlesztette az RN0700 szabványt olyan olajok számára, amelyek képesek nagy hőstabilitást biztosítani, és kiemelkedő ellenállást biztosítanak magas hőmérsékleten. Általánosságban az RN0700 szabvány a RENAULT összes szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. csoport (RENAULT, DACIA) motorjaira. Az RN0700 szabvány az összes olyan RENAULT járműre is vonatkozik, amely részecskeszűrő nélküli 1.5 dCi dízelmotor 100 LE teljesítmény alatt, 20 000 km vagy 1 év olajcsere-intervallummal. Használat előtt mindig olvassa el a a jármű használati utasítását vagy kézikönyvét.
A PSA a B71 2300-as normához megköveteli, hogy az olaj a legkeményebb hőhatásokat is elviselje, hogy kenje a következőket egyes benzinmotorok és egyes DPF nélküli dízelmotorok kenése.
Az erősített szintetikus Technosynthese® alapanyag nagyon nagy kenési teljesítményt biztosít, ami csökkenti a súrlódásokat, csökkenti az illékonyságot és biztosítja a modern motorokban elért nagyon magas hőmérsékletekkel szembeni ellenállást.
A SAE 10W-40 viszkozitási fokozat teljes mértékben alkalmas a legújabb benzin- és dízelmotorokhoz.
Oxidációgátló, kopásgátló, korróziógátló, habzásgátló tulajdonságokkal rendelkezik. SZABVÁNYOK
ACEA A3/B4
API SN
JÓVÁHAGYÁS
MB 229.3
VW 501.01 / 505.00
TELJESÍTMÉNYSZINT
PSA B71 2300,
RENAULT RN0700
Ha szereted az akciókat
Iratkozz fel hírlevelünkre!